Personalhåndbok skreddersydd for små bedrifter og startups!

Samle alle regler og rutiner i bedriften din i en skreddersydd, digital personalhåndbok så du får en enklere hverdag, tryggere ansatte og mindre tid brukt på å svare på de samme spørsmålene.

✔️Skreddersydd ✔️Fast pris ✔️Oppdatert

Digital personalhåndbok

Å ha en personalhåndbok gir trygghet og oversikt – både for deg som leder og for dine ansatte.

☑️Fast lav månedspris

☑️Oppdaterte lover og regler

☑️Digital og tilgjengelig for alle ansatte - Også på app!

☑️Skreddersydd - Du informerer om hvilke interne regler dere har, så fikser jeg resten!

 

Pris abonnement:

- Abonnement: 719 kr. per måned eksl. MVA.*

- Med bindingstid på 6 måneder koster det 679 per måned og 12 måneders bindingstid 639 kroner! 

 

Pris engangskjøp:

Skreddersydd personalhåndbok uten oppdateringer: 4999 kr eksl. MVA

 

Og kundeservice er alltid inkludert! Har du spørsmål eller lurer på noe er det bare å ta kontakt så tar vi oss en hyggelig prat. 

Hvorfor skal du ha digital personalhåndbok?

Den største fordelen med å ha en digital personalhåndbok er at du får skriftliggjort en del rutiner som du må ha skriftlig. For eksempel må du ha skriftlige varslingsrutiner og skriftlige sykefraværsrutiner. Det er mange plasser du kan ha HMS-rutiner, men det er en stor fordel å samle alt på ett sted i en personalhåndbok.

En annen fordel er at de ansatte ikke må spørre om ting så ofte. Dersom noen lurer på hvor mange dager egenmelding man har eller hvilken pensjonsordning man har kan man enkelt slå opp i personalhåndboka for å finne svaret selv. Dette gjør at alle ansatte får det samme svaret og det frigjør tid som kan brukes til andre oppgaver. 

Det gir også både ansatte og leder trygghet. Det å ha tydelige og skriftlige rutiner samt henvisning til lovverket gjør at det ikke er noen tvil om hvilke regler som gjelder. Dette sikrer likebehandling og reduserer sjansen for kostbare feil. Det å ha alt samlet i en personalhåndbok er derfor en garanti og sikkerhet for deg som leder på at alle følger de samme reglene. 

Ønsker du å lese enda mer om digital personalhåndbok? Les blogginnlegget!


* Med abonnement på minst 6 måneder på digital personalhåndbok blir det ingen oppstartskostnader knyttet til personalhåndboka. Under 6 måneder varighet vil det påløpe noe oppstartskostnader. Vi må også ha et møte slik at jeg får informasjon om hvilke regler dere har internt i bedriften. Dette er inkludert i prisen. 

Det kan også påløpe kostnader til tredjepart dersom du ønsker AI-funksjonalitet eller bedriften din har over 30 ansatte.