Leder i en liten bedrift?

Få trygghet i bedriften med  en personalhåndbok!

Samle alle regler og rutiner i bedriften din i en skreddersydd, digital personalhåndbok så du får en enklere og tryggere hverdag,  og mindre tid brukt på å svare på de samme spørsmålene.

✔️Skreddersydd ✔️Fast pris ✔️Oppdatert

Digital personalhåndbok

Utvalgte kunder jeg har hjulpet:


Kjenner du deg utrygg på disse områdene?

Er du usikker på om bedriften din har nedskrevet alle lovpålagte rutiner, følger alle lover og regler og skjer det at ansatte får ulike svar når de spør om noe? 

Få trygghet med personalhåndbok:

 Alt er samlet på ett sted - få oversikt over interne og eksterne regler!
 Medarbeiderne får alltid samme, korrekte svar - uansett hvor de er
 Sikrer likebehandling og reduserer risiko for kostbare feil
 Skriftlige rutiner som tilfredsstiller lovens krav

Få trygghet med digital personalhåndbok:

Juridisk sikkerhet: Alle rutiner følger norsk lov og oppdateres automatisk

Oppslagsverk for medarbeiderne: Ansatte finner selv svar på ferie, sykdom og pensjonsordning og mer!

Lovpålagte rutiner: Samle blant annet skriftlige varslingsrutiner og sykefraværsrutiner slik loven krever

Likebehandling av ansatte: Det at alle følger samme regler reduserer risiko for konflikter og misforståelser

Enkelt og trygt:

  • Digital tilgang for alle ansatte (også på app!)

  • Automatiske oppdateringer når lover endres og vi legger inn interne bestemmelser og rutiner!

  • Kundeservice inkludert - ring, møte eller send epost når du trenger hjelp

  • Fast pris - ingen overraskelser

Priser og forutsigbarhet:

Kr 719/måned - alt er inkludert

Ingen oppstartskostnad i september (tidsbegrenset tilbud)

Hva får du?

  • Digital personalhåndbok på app tilgjengelig på både PC og mobil for alle ansatte

  • Automatiske lovoppdateringer og skreddersøm (interne regler, logo etc)

  • Telefon- og e-poststøtte inkludert

Spar penger med bindingstid:

  • 6 måneder: Kr 679/mnd

  • 12 måneder: Kr 639/mnd

Få en gratis demonstrasjon

Trykk på knappen for å få en gratis gjennomgang av personalhåndboka. Det er helt uforpliktende! 

Personalhåndbok

Hvor raskt får jeg personalhåndboka?

Normalt innen 2-3 virkedager etter vårt møte hvor vi kartlegger dine interne regler. Det er forbehold om noe ekstra tid dersom det er mye som skal legges inn. 

Hva skjer når arbeidsretten endres?

Vi oppdaterer automatisk alle håndbøker. Du får beskjed om endringer som påvirker deg og det vil være et eget felt for "nyheter" som kan være relevante.

Hva hvis vi har spesielle regler i vår bransje?

Vi skreddersyr håndboka til din bedrift og bransje. Du forteller om interne regler, vi ordner resten.

Er support inkludert?

Ja! Ring, send e-post eller book digitalt møte når du trenger hjelp. Ingen ekstra kostnader.

Hva er oppstartskostnaden?

I september er det ingen oppstartskostnad. Normalt koster dette 4999.

Klar for å få kontroll på lover og regler og bli en tryggere leder?

Book en gratis konsultasjon og få:

-Kartlegging av dine behov

-Demo av systemet og hvordan det virker

-Få svar på spørsmål du måtte ha

-Helt uten forpliktelser, bare en hyggelig prat!

Personalhåndbok

eller

Ønsker du å lese mer om hvorfor du bør ha en digital personalhåndbok? Les blogginnlegget!

Les gjerne også innlegget om hva den bør inneholde her.